Samenwerken
Samenwerking vereist goede afspraken. Natuurlijk worden die vastgelegd in een dienstverleningsovereenkomst en in de algemene voorwaarden. In beide documenten wordt ook de zelfstandigheid binnen die dienstverlening benadrukt. Voor u als opdrachtgever is het van belang daar u niet het risico wilt lopen fiscaal als werkgever te worden beschouwd.
Als opdrachtgever betaalt u alleen voor de uren die daadwerkelijk aan het behandelen van de schadedossiers zijn besteed.
Wekelijks, of zo u wilt maandelijks, wordt hierover verantwoording afgelegd middels een urenstaat.
Er zijn een aantal uitgangspunten:
- Beschikbaarheid is tot 4 dagen per week, nader overeen te komen.
- Minimale contractduur is 1 maand met optie tot verlenging. Bedenk wel dat de behandeling en het beheer van meer complexe schadedossiers veelal een langere doorlooptijd met zich mee brengt.
Uiteraard ben ik vertrouwd met het hedendaagse hybride werken.
Er kan gewerkt worden op en vanuit uw kantoorlocatie en/of vanuit huis.
Op de thuislocatie is er de beschikking over een aparte werkkamer, volledig ingericht met dubbele schermen en docking station.
Aangezien er geen medebewoners zijn, kan er op het huisadres ongestoord worden gewerkt en
is er ook geen risico dat ongewenst wordt 'meegekeken'.
Door naar: Algemene Voorwaarden