De mens staat centraal binnen de schaderegeling. Er is niet alleen kennis over assurantiën, wetgeving en de markt vereist; de wijze waarop deze kennis wordt toegepast is zeker zo belangrijk. Immers de klant wil gehoord worden. En er moet gecommuniceerd worden met experts en specialisten, de juiste vragen gesteld. Er moeten soms oplossingen gezocht worden. Er moet geregeld worden, grijze gebieden ingevuld en valkuilen voorzien.
Het vermogen om te analyseren, te communiceren en op te lossen vindt u op dit adres. Het bepaalt hoeveel uiteindelijk betaald wordt en hoe tevreden de klant is. Niet elke klant heb ik gelukkig kunnen maken. Niet verzekerd, geen geld. Maar vaak is er ook een grijs gebied waarin pragmatisch gehandeld kan worden, soms balancerend, maar altijd oplossingsgericht. Dat vraagt creativiteit.
In dit kader past ook een korte persoonlijke kennismaking.
Zo is creativiteit ook een onderdeel van mijn leven in de vorm van het werken met speksteen.
Nog uitdagender dan schadebehandeling: iedere fout is immers definitief, kan niet meer worden gecorrigeerd.
Daarnaast is het belangrijk om fit en gezond te blijven. Bewegen draagt daartoe bij.
Voor een halve marathon is geen speciale training meer nodig. Maar de laatste tijd zijn voor mij zeker ook uitdagende trails in trek, in de duinen of de Ardennen.